Januari:

Fyllde 18 den sista januari, och hela januari bestod av att plugga körkort till guds förbannelse, och vara ivrig och räkna ner varje dag och nästan varje sekund tills jag fyllde 18! Nog bästa månaden detta år kan jag säga. Plus var hos min stoffe jämt, och tjatade på han hur få dagar det var kvar.. jämt!




Februari:
Tog mitt älskade körkort!! Fixade det på första försöket gjorde jag oxå! var så sjukt glad denna månad så ni anar inte! och jag kan ju säga att jag verkligen BODDE i bilen!




Mars:
Flyttade hem till pappa.. och hade hans bil näst intill varje dag.. stackars pappa. 
Tur han är världens bästa och jag älskar han mer än allt!




April:
Älskade skolan! Hade roligt jämt, och gick super bra med alla proven jag gjorde.




Maj:
PARTYPARTY



Juni:
Började med att vara hundvakt/ husvakt i början på juni, och var det till slutet på sommaren! mysigt




Juli:
Ockelbo marknad och massa annat mysigt! 



Augusti:
Köpte min älskade pärla! (som nu är krockad och snart såld)....



September:
Vart tillsammans med stoffe denna månad, den TREDJE.
Och var även med till hans familj på kräftis



Oktober:
Stoffe köpte sig sin drömbil, efter att han tagit sitt älskade körkort! 
Världens duktigaste




November:
Lekte med mobilerna och tabben dag in och dag ut.. typ.  Och jag satt tydligen liiiite för mycket vid datorn sa stoffe..




Och nu ska jag fira nyår med världens bästa pojkvän med han familj!
Nästa år hoppas jag blir lika bra som detta, om inte mycket bättre. 






Kommentera

Publiceras ej