Har du träffat några nya personer?
Fått ett antal nya klasskompisar i år, plus natta. Sen även stoffes familj+släkt. Och pappas nya brutta mia och hennes barn. <3

Har de påverkat dig positivt/negativt?
positivt kanske.

Har du gjort någonting i år som du inte gjort förut?
ja. flyttat hemifrån, fått körkort, införskaffat mig 3 bilar och varit lyckligare än någonsin.

Hade du några nyårslöften? Höll du dem?
hade inga, men i år blir det nya!

Någonting/någon du saknar 2011 och vill ha 2012?
mina ockelbotjejer<3

Det bästa du har gjort i år?

flyttat ihop med stoffis.

Ditt största misstag?
-

Hur har du firat/firar jul i år?
Hemma hos stoffes familj i boänge, super mysigt

Vilka datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
3 september 

Låtar som alltid kommer påminna dig om 2011?
moves like jagger

Vad önskar du att du hade gjort mer?
umgåtts med mina vänner tror jag!

Vad önskar du att du hade gjort mindre?
Legat i soffan och degat 

Vad är det pinsammaste du gjort i år?
vet faktist inte..

Blev du kär under 2011?
jajjemen.. eller om det var förra året redan? måste det ju ha varit!

Har du legat på sjukhus under 2011?

ja

Skadat dig eller varit allvarligt sjuk?
nej det har jag inte.

Hur många one night stands?
NOLL

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Minns inte. Firade med min familj, plus gick i skolan vet jag ..

Vem fick dig att må bra?
mina vänner, min familj och min fina pojkvän

Har du förlorat någon vän i år?
förlorat har jag inte, eftersom det är inte någon förlust för mig


Vem saknade du?

penny, som vanligt.
Har du flyttat under 2011?
yes

Vad ska du göra nu på jullovet?
jobba, jobba, och jobba lite till

Har du varit gladare eller ledsnare i år jämfört med förra året?
gladare

Vad ser du fram emot 2012?
studentkryssning, skolavslutning, födelsedag osv.

1 kommentarer

kartineolsson

29 Dec 2011 16:38

åh jag saknr dig!!!! !

Kommentera

Publiceras ej